domingo, 5 de junio de 2011

Welcome!

Hiiii!!!!

Primera publi del meu blog (de fet ja és el segon que m'he fet però no recordo el nom de l'altre xD).
Així que...comencem de nou!

En principi el que tinc pensat és anar publicant coses que m'agraden, coses que m'hagin impactat, vivències, novetats...

De moment per començar, la primera novetat és que estic acabant de fer papers per passar un anyet a USA d'AuPair amb una family d'allà a partir de l'octubre :)
De moment tinc tots els documents enllestits, ara falta fer vídeo de 1 o 2 minuts (opcional) que no sé quan faré...Llavors fer un psico-tècnic, pagar i....looking for a family :D

Ja aniré explicant el procés mica en mica...

Ara l'important és fer els examens, que me'n queden 4 i m'hauré llicenciat.
Divendres tinc el primer :S


Apa dons...ho deixo aquí per avui.

Kiss*


P.D.: Mireu aquests vídeos. M'encanta akesta peli!

6 comentarios:

  1. Ara, ara...t'ha costat prou xDDD

    ResponderEliminar
  2. Les visites segueixen pujan, i jo no hi he entrat cap cop. En casper esta en el blog.

    ResponderEliminar
  3. Taxan taxannnn!!! Tu, a estudiar!

    ResponderEliminar
  4. Hola, acabo de encontrar tu blog haciendo búsqueda intensiva de experiencias como au pair y he visto que has ido con la agencia au pair in america. Queria preguntarte si la agencia es esa o te refieres al programa AuPair in America. Yo quiero irme a USA y estoy buscando agencia y la que se llama aupair in américa es norteamericana, no española http://www.aupairinamerica.com/ Tengo dos en mente y quería terminar de decidirme según las experiencias de la gente. Se que esto también es arriesgarse y que te salga bien pero la información siempre es bien recibida. Te agradecería mucho que me dieras alguna info sobre tu agencia y que tal la relación con ellos. Un saludo.

    ResponderEliminar